YEDİBİLİM KOLEJİ’NDE MEZUNİYET TÖRENİ DÜZENLENDİ

.

Eğitim Yayın: 26 Haziran 2026 - Cuma - Güncelleme: 26.06.2026 08:03:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
31 okunma
Google News

 

Gazipaşa Yedibilim Koleji, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte mezuniyet töreni gerçekleştirdi. Antalya Büyükşehir Belediyesi Kültür Merkezi’nde düzenlenen programa veliler, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Dört Farklı Kademede Mezuniyet Heyecanı

Törende, eğitim süreçlerinin farklı aşamalarını tamamlayan öğrenciler mezuniyet belgelerini aldı. Okul bünyesinde eğitim gören 6 yaş anaokulu, 4. sınıf, 8. sınıf ve 12. sınıf öğrencileri için mezuniyet seremonileri gerçekleştirildi. İlk adımlarını okulla atan okul öncesi ve ilkokul öğrencilerinin yanı sıra, üst kademelere ve yükseköğretime geçiş yapacak olan ortaokul ve lise öğrencileri de sahneye davet edildi.

Öğrencilerden Gösteri ve Müzik Dinletisi

Mezuniyet programı kapsamında öğrenciler tarafından hazırlanan çeşitli etkinlikler sahnelendi. Dönem boyunca hazırlıkları sürdürülen çeşitli sahne gösterileri izleyicilere sunulurken, öğrencilerin yer aldığı müzik dinletisi de programda yer aldı. Katılımcıların ilgiyle takip ettiği etkinliklerin ardından diploma takdimine geçildi.
Okul idaresi ve öğretmenlerin mezun olan öğrencilere gelecek eğitim hayatlarında başarı dileklerinde bulunmasının ardından program, tüm kademelerdeki öğrencilerin bir araya geldiği geleneksel kep atma töreniyle son buldu.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.